måndag 29 juli 2013

En alldeles underbar dag!

Kära nån, vi var verkligen med om en alldeles perfekt dag! Från början till slut. Finner inga ord för vår tacksamhet, till alla. Blir fortfarande gråtfärdig när jag tänker på vilken underbar familj och vänner vi har, utan dom hade det inte varit någonting! Vi är så nöjda med vår bröllopsdag och hoppas att så är ni! Tack för allt!

Frukosten intogs med våra vänner på first hotell i Karlshamn, hår och smink fixade på salong lödder. Vigsel och fest hölls på Bäckaskog slott, blommor från flora city i Karlshamn. Brudklänning från den allra bästa, Ida Sjöstedt (jag funderar fortfarande på om jag verkligen ska behöva hänga undan den, jag vill alltid ha den på mig)

Nu kommer ett bildregn, kan helt enkelt inte se mig mätt.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar <3