tisdag 9 juli 2013

Drömmen från Ida Sjöstedt.

Med knappt 3 veckor till bröllopet, har vi en hel del att så i. Både med bröllopsplanering och husbygge. Datumet börjar närma sig och om jag ska vara ärlig så börjar jag få lite smått panik, samtidigt som jag älskar det.

Så för lite mer än en vecka sen kom den, min dröm från Ida Sjöstedt. Uppsydd enbart till mig, för mig att bära på min bröllopsdag. Den är helt fantastiskt, och jag skulle vilja visa alla den. Men inte än :-)
Men som jag längtar efter att få bära den och har gjort den den dagen jag för första gången fick upp den på google. Jag visste inte vad det var för klänning, eller vart den kom ifrån. Jag sa bara till Robert att "denna ska jag ha!" Och till slut fick jag den i min ägo..! Dom har gjort ett helt fantastiskt jobb!




1 kommentar:

  1. Hej

    Va spännande att ert bröllop närmar sig - spännande. Du har säkert inte lust att tänka på det just nu men jag är på jakt efter en Ida Sjöstedtklänning....du får gärna maila mig på almesjolisa@hotmail.com om det finns ngn chans att du vill sälja vidare den. Annars stort lycka till på er dag

    /Lisa

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar <3