torsdag 18 april 2013

Snart till salu.

I veckan som var kom mäklarens fotograf hit för att fota huset, tänk va en riktig kamera och kunskap kan göra. Blev riktigt imponerad, till skillnad mot fotona man tar med sin telefon ;-)

Igår kom han även tillbaka för att fota utsidan på huset när solen ville visa sig. Nu är det bara lite praktiskt kvar, sen ska det vara klart för att säljas. Riktigt kul, men samtidigt jobbigt att man ha främmande människor som kommer och tittar i vårt hus när vi inte är hemma. Men det får man väl stå ut med :-)

Ett litet urval av fotona, mer får ni se när det kommer ut till försäljning...









2 kommentarer:

  1. Åh så fint ni har det, förstår att det är lite vemodigt att sälja. Helt ärligt så var det längesen jag gjorde plankan, jag har ett styrkepass jag kör på gymmet- brukar köra mage/armar ena gången, mage/ben andra och tredje kör jag hela och lägger till rygg. Sen detta i kombo med 2 cardio pass i veckan. Visst har det hänt enormt mycket på 4 månader, men är somsagt långt ifrån nöjd, så jag fortsätter kämpa =) Och en date vill Fru G gärna få till med blivande Frun =)

    SvaraRadera
  2. Lindex, visst var den lite cool hihi =)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar <3