måndag 4 februari 2013

Allt rullar på...

Helgen som gick var egentligen oplanerad och tänkt att förbli så, men det blir aldrig som man tänkt sig. Och jag älskar det spontana allra mest, inte så stelt och uppstyrt, bara göra det man känner för då för stunden.

Brorsan med fru kom hem en månad i Thailand och stannade här över natten. Med sig hade dom lite inför ett kommande projekt, och det kommer bli så himla bra! Spännande och jag längtar ihjäl mig en aning. Även storasyster med familj kom förbi, vi åt och drack gott för att fira att livet är så himla bra.

Lördagen bestod av pyssel, verkligen klipp och klistra för lilla projektet, och det blir bättre än vad jag trodde. På kvällen åkte mamman på tjejkväll, ibland slår det en vilken lycka det är att ha så fina vänner. Tack tjejer!!...

Dagen efter är ju alltid dagen efter, känns att man inte är van vid att leva loppan som man gjorde förr. Sån tur var så visade sig vädret från sin bästa sida, så vi tog familjen till pulkabacken och grillade korv därefter. Och det var ju himla skönt för mitt lilla huvud att få vara ute i friska liften ;-)

Så fort lillebror har vaknat tar jag med pojkarna på en liten tur för att kunna slutföra projektet....

Trevlig måndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar <3