tisdag 5 februari 2013

För ett år sen.

För ett år sen gick jag med magen i vädret, den 6 februari 2012 hade jag beräknad födsel med lillebror. Fint folk kommer sent sägs det, och den 12 februari tittade han ut i den stora världen för första gången.
Det är snart ett år sen, hur kan tiden gå så snabbt liksom?

Så nästa helg är det dags för lillebrors första kalas, känns verkligen speciellt...!

Jag älskar att pyssla och pynta för kalas, och det är något extra med barnens. Så idag har jag klickat hem lite saker från leilasgeneralstore, så mycket mysigt det finns där alltså. Kanske man skulle unna sig lite fint till sig själv också?)  Lite cupcakes-kit, flaggspel och tjusiga sugrör får i alla fall komma hem lagom till lillebrors kalas.




<
Bilder från Leilas Generalstore


Sen tänker jag mig att jag ska ge mig på att göra pom poms, finns det något vackrare?! (Måste även öva upp mig på detta inför ett av sommarens projekt.) Och eftersom lillebror gillar allt som ser ut som bollar tror jag att även han kommer bli imponerad av att dom hänger i taket. "Ouch!" liksom.....
Bild google.se


2 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina saker den där leila har alltså :) Å pom poms. ...fint.

    SvaraRadera
  2. Å pompom alltså, så fina. Lycka till med dina :-)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar <3