måndag 14 januari 2013

La familia

Och så var det det här med familjen, det viktigaste i livet. Utan dom vore man inte där man är idag, för dom har man allt att tacka.


Min familj består av mig och mina 3 grabbar..( Kvinnans regler är ändå de som gäller ;-) )

Pappa i familjen är en påhittig snickare som har väääldigt svårt för att sitta still, sitter man still för länge så kryper det lät i kroppen. Jag beundrar honom för hans tålamod och starka vilja. Han är människan med de mest konstiga idéerna, men som i sin tur leder till ett helt fantastiskt resultat. Han brinner verkligen för det han gör och ska jag vara ärlig, så tror jag att han är lika inredningstokig som jag... Nästinpå i alla fall.

Sen har vi storebror, en galen 4åring med väldans mycket spring i benen. Har ständigt hyss på lur, men har ett hjärta av guld. Han är en kille som gör att ens hjärta värmer sådär extra gott.

Lillebror är ett litet gospaket som snart fyller ett år. Det bästa som finns är storebror. Aldrig någonsin har jag träffat en så liten människa med så mycket vilja, han säger bestämt till när han inte får som han vill.

Sen har vi mamman... Som är en riktig inredningsnörd. Jag älskar allt som har med lantligt och gammaldags att göra. Att blanda nytt och gammalt är det som skapat vårt hem. Att allt ska gå i nyanser av vitt är ingen hemlighet bland dom som känner mig. Finns det något mysigare än att gå loss på loppis och för att sen skapa det till ditt eget med lite slipning och färg?!

Tillsammans ska vi skapa vårt drömhem, samtidigt som vi lever som vanligt (nästan) i vår vardag.







                                                   Storebror & Lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar <3