söndag 16 juni 2013

Lättnad..

En vecka har alltså gått sen killarna började resa huset. Jag är fortfarande chockad över hur snabbt det verkligen har gått! Nu kommer man däremot inte så en lika stor skillnad från dag till dag, eftersom att det är en hela del pill som inte syns så värst mycket.

Måste säga att jag känner en enorm lättnad att huset faktiskt är ett "hus" och inte bara en vision. Innan har jag grämt mig lite över att sälja mitt hus för någonting som egentligen inte finns, det har faktiskt tagit emot. Men ju mer man ser framstegen på huset så försvinner den där känslan, lite i taget. Kommer såklart att vara otroligt jobbigt att lämna vårt hem, men det får bli något jag tänker på senare.

I slutet av veckan som gick fick huset ett tak ;-) och i helgen hjälpte svärfar till med att utegipsa. Det börjar ju faktiskt likna något, även för en annan som bara tänker på hur man ska inreda och i vilka fönster jag ska ställa mina mårbackor ;-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar <3